Obchodní podmínky

1
 Doprava a ceny

Doprava zboží­ je u nás zajišťována Českou poštou:

Doprava:

  • doručení do následujícího pracovního dne od podání zásilky
  • v případě nepřítomnosti zanechá pošta adresátovi oznámení o uložení zásilky
  • uloženou zásilku na poště je možno vyzvednout do 7 dnů od doručení oznámení
  • zboží bude zaplaceno na dobírku

Ceny:

  • balné je vždy zdarma
  • standartní zásilka (do 3 pracovních dnů) je zdarma
  • expresní zásilka (do 24 hodin) je zpoplatěna většinou cenou 25,- Kč

 

2
 Platba zboží a služby

Objednané zboží je možné platit: 

    • při převzetí zboží dopravci (dobírka)
    • předem na účet prodávajícího (zboží bude doručeno do druhého dne od připsání platby na účet prodávajícího, pokud je zboží skladem)

 

3
Objednávky

 

Zboží, které je momentálně skladem, je expedováno do druhého pracovního dne. Zboží, které není skladem, je obvykle expedováno od 1 do 10 dní od objednání a k zákazníkovi dopraveno následující den od expedice.

Objednané zboží bude dodáno za cenu platnou v okamžiku objednání. I po objednání můžete objednávku telefonicky zrušit na kontaktním telefonním čísle (vztahuje se na dobu bezprostředně po objednání, tzn. do doby expedice zboží, popř. objednání zboží od našich dodavatelů. V ostatních případech je objednávka uzavřena v internetovém obchodě závazná a zákazník může od objednávky jednostranně odstoupit pouze se zaplacením storno poplatku ve výši 20% z ceny objednávky).

 

Zrušení objednávky ze strany prodávajícího může nastat v případě, že se objednané zboží přestalo vyrábět, je dlouhodobě nedostupné, popř. nastala výrazná změna ceny objednaného zboží.

 

V případě, že se neúměrně prodlouží termín dodání ze strany prodávajícího, je možné od objednávky odstoupit bez zaplacení storno poplatku.

V tomto případě je zákazník povinen informovat obchodní oddělení emailem nebo telefonicky. Vyobrazené zboží v internetovém obchodě je pouze informativní. Skutečné parametry a vzhled se mohou lišit.

4
 Dodání zboží

Objednané zboží je dodáno na adresu zákazníka uvedenou při objednávání v internetovém obchodě. Zákazník je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost vnějšího obalu či pásky, kterou je obal zalepen) dle přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Neúplnost nebo poškození zásilky je nutno neprodleně oznámit e-mailem, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento do 24 hodin zaslat emailem nebo faxem prodávajícímu. Pokud je zákazníkem převzetí zásilky stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, není možné uplatnit dodatečné reklamace na neúplnost nebo poškození zásilky.

4.1. Vrácení zboží

Zboží objednané v internetovém obchodě, dodané dopravcem a zaplacené zákazníkem je možné v souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. do 14 dnů od převzetí zboží vrátit prodejci (vztahuje se pouze na soukromé osoby, neplatí při osobním odběru zboží v našich prodejnách).

Odstoupit od smlouvy lze za následujících podmínek:

  • Doručit zboží na adresu prodejce na vlastní náklady spolu s přiloženým písemným vyjádřením zákazníka o odstoupení od smlouvy a jasně vyznačeným číslem účtu na který má být provedena úhrada za vrácené zboží. Nejlépe je nás kontaktovat předem.
  • Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího musí být v původním nepoškozeném obalu, nejlépe nerozbalené, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a s kopií dokladu o koupi.
  • Zboží neposílejte na dobírku, nebude převzato! Doporučujeme Vám zboží pojistit.

V případě nedodržení některé z uvedených podmínek má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět.
Vrácená částka bude vždy snížena o cenu dopravy, pokud tato byla účtována při objednání a dodání zboží. Upozornění: Poplatek za změnu fakturačních údajů na již vystavených dokladech činí 200,- Kč (vč. DPH).

4.2. Potvrzení záruky a daňový doklad

Daňový doklad (fakturu) posíláme v zásilce spolu se zbožím (záruční listy dodáváme spolu se zbožím). Pokud Vám záruční list nebyl dodán, znamná to, že výrobce ke zboží záruční list neposkytl. V takovém případě se nemusíte ničeho obávat, k uplatnění reklamace u nás Vám stačí faktura.